Navike ljudi koji su FIT

Uvijek se potrebe i želje da svoje tijelo dovedemo u red sjetimo krajem zime i početkom ljeta. Tada dođemo na ideju da potpuno promijenimo navike kako bismo došli do željenog izgleda. Ne brinite ukoliko slušate savjete u nastavku. Na silu ne možemo ništa učiniti za naše tijelo, uvijek nailazimo na otpor i naše tijelo se buni.

U nastavku 10 rutina koje rade ljudi koji su u dobroj formi i zahvaljujući kojima ćemo držati naš organizam budnim tokom cijele godine.

Čaša mlake vode uz jedan limun svako jutro

Ovo je savršena kombinacija da svoje tijelo učinite zdravim jer stimuliše i ubrzava metabolizam. Jedan cijeli limun razmutite u čaši mlake vode i popijte prije unosa bilo čega u organizam. Ako ipak niste u prilici da ovo uradite svakog jutra možete sebi napraviti flašicu ove kombinacije dan prije, staviti u frižider i ujutru imati sve spremno.

Praktikuju da urade 10 čučnjeva ujutru ili uveče prije spavanja

Čučnjevi će sigurno probuditi vaš organizam. Za ovu vježbu potrebno vam je manje od jednog minuta. Čučnjevi se smatraju jednim od najefikasnijih vježbi jer aktiviraju mišiće cijelog tijela. Ukoliko niste stigli ujutru uradite to uveče prije spavanja.

Hidratacija kao važan faktor

Gdje god se nalazite u toku dana držite flašicu vode pored sebe, ovo je jedna navika koju je poželjno da steknete i praktikujete. Svi znamo koliko je voda dobra za hidrataciju tijela.

Istezanje

Ukoliko Vas Vaš posao veže za jedno mjesto i sjedite duži dio dana učinite nešto za sebe, protegnite se svakih pola sata i uradite lagane vježbe istezanja. Preoporučuje se istezanje vrata (lijevo-desno, naprijed-nazad), ispravite leđa ili ustanite i lagano se protegnite. Udahnite, probajte se opustiti i onda nastavite sa svojim poslom. S obzirom na savjet o konzumiranju vode, možete otići i nasuti sebi flašu  vode i spojiti ugodno sa korisnim.

Unos veće količine povrća

Svi smo svjesni koliko je povrće puno vitamina i što je još važnije, puno vlakana koji su potrebni našem organizmu, a koji pospješuju rad našeg probavnog trakta, a to Vas drži budnim duži vremenski period. Poželjno je da izbjegavate povrće koje sadrži škrob, a kojeg ima dosta u krompiru, kukuruzu i grašku, hranite se svježim salatama od kupusa, zelene salate te paprike i krastavaca.

Ne vode računa o kalorijama

Fit ljudi nikada ne drže dijete, ali izbjegavaju brzu i nezdravu hranu. Njihova hrana se zasniva na salatama, povrću, ribi kao i svježe pripremljenoj hrani.  Ovom ishranom fit ljudi čuvaju svoje zdravlje i nisu opterećeni brojanjem kalorija.

Uživaju u hrani

Ukoliko neko ima „vitku liniju“ to svakako ne znači da ne voli da jede i da ne uživa u hrani. Bit svega je da se hrane zdravo i da ne praktikuju obroke dok gledaju televiziju, rade ili čitaju novine. Ovako će spriječiti probleme sa varenjem i neće unositi nepotrebnu hranu.

Fit ljudi ne gladuju

Bitno je birati namirnice i nikada ne preskakati obroke, jesti čak i prije nego ogladnimo jer kada smo gladni pojačava se lučenje kortizola (hormona sreće) i zbog toga dolazi do stresa i nervoze, kao i povećane želje za nezdravom hranom.

Ne preskačite obroke i podjestite sebe da jedete na vrijeme.

Razmišljaju pozitivno

Budite nasmijani, ne opterećujte se negativnim mislima, predrasudama, brigama i uživajte u svakom novom danu.

Negativne misli su glavni uzrok poremećaja u ishrani.

I, naravno, ne zaboravite Vašu FitPass karticu

Fit ljudi uvijek sa sobom nose svoju FitPass karticu jer nikada ne znate kada ćete otkriti novi objekat ili disciplinu koju možete iskoristiti.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.